هنوز دوستت دارم ...
نیم کاسه
[اینجا کاسه ای زیر نیم کاسه نیست]
درباره وبلاگ


[لطفا با بیان نظرات و دیدگاه های خود به بهتر شدن وبلاگ کمک کنید]
آخرین مطالب
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 16:42 :: نويسنده : مجتبی صادقی

   ای تمام آسمان،سقف دلت ... بهشت تمام چشم اندازیست از پنجره نگاه آسمانی ات ، برایم بمان که ماندنی ترینی در قلب من ، بر تمام برگهای کتاب زندگیم باش،که تو خواندنی ترین آواز این کتابی... ای تمام من می خواهمت ،می خوانمت می خواهم که بمانی می خواهم که بمانی ، می دانم که می مانی ...



نظرات شما عزیزان:

zeynivand
ساعت17:06---23 آذر 1391
سلام. من میخوام وبلاگمو به یه نویسنده بسپارم که تحت نظر خودم اون رو مدیریت کنه. ضمنا در مورد هزینش هم با هم کنار می آییم. 09359064768 زینی وند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • دانلود
  • حباب
  • عاشق تنها
  • نسل سوخته
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیم کاسه و آدرس nimkase.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 22341
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1

Online User